24 listopada 2009

I jeszcze.. sypialnia




Posted by Picasa

8 komentarzy:

  1. Piękniusio i klimatycznie w Twoim Starym Domu.
    Oj napracowałaś się bardzo ale efekt super.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twoja sypialnia. Nieprzegadana, niezasłodzona. Pomysł z koszulą nad łózkiem - przedni.I ten piec kaflowy -cudo. Czy jest na chodzie?

    OdpowiedzUsuń
  3. piec jest na całkiem niezłym chodzie.. jak się napali ok 19.00 to do rana można spać.. kafle są w kiepskim stanie ale nie chciałam nic ruszać bo bałam się że coś się narobi i przestanie grzać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sypialnia,taka kolorowa i folkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna sypialnia, a najlepszy jest lampa...:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. uśmiechnęłam się pod nosem, bo i szafka nocna (lata 60-e) i szafa (20 lat później) -dziwnie mi znajome ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super to wszystko wygląda.
    Pracy pewnie dużo było, ale jak człowiek potem usiądzie, popatrzy i pomyśli jak było przed... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam straszne zaległości u Ciebie:)
    Sypialnia jest piękna, taka "prosta" a ma w sobie to coś...Śliczna lampa i szafa oraz cudne rustykalne narzuty na łóżkach.
    Naprawdę bardzo mi się podoba.
    A do Twoich wcześniejszych postów postaram się wrócić w wolenj chwili:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń