04 października 2010

Anioły i Dobrzy Ludzie

Zaczęła się jesień, więc długie wieczory sprzyjają domowemu dłubaniu.. Zabrałam się jakiś czas temu za lepienie aniołów, które długo musiały czekać na malowanie:) W końcu jednak sytuacja zmusiła mnie do dokończenia dzieła, gdyż jeden ze Stróży musiał szybko lecieć spełniać swoją misję tam, gdzie był bardzo potrzebny. Nie pokażę go więc dzisiaj, bo jest po prostu nieobecny. Ale za to pokażę inne. Oto i one:



Dziewczyny czy u Was też tak wolno przesyłają się zdjęcia do wklejenia? Czekałam w nieskończoność.. trochę się tu pozmieniało podczas mojej nieobecności. Niby pliki zmniejszyłam do 45 kB i mimo wszystko tak wolno to idzie! Nie mam siły wklejać następnych ponieważ krucho u mnie z cierpliwością tego rodzaju :).
        Przed chwilą byłam na dworze przynieść drewno do kominka.. jest potwornie zimno!! A mi teraz potrzebne ciepło żeby grzać chory brzuch. Złapało mnie jakieś cholerstwo i muszę "trzymać się w cieple". Trzymam się więc dzielnie chodząc obwiązana polarem a zaraz legnę przed kominkiem na kocyku z nadzieją  że jak zasnę, to  mnie mój najdroższy  M.  wybudzi żebym się nie skremowała żywcem ;).
        Byłam w niedzielę w kinie obejrzeć skrytykowany "Jedz, módl się, kochaj". Ja na przekór krytykom wyszłam z kina wcale nie rozczarowana, ale odprężona i trochę może rozmarzona.. Klimaty bardzo mi się podobały  i  uśmiech Julii, zaraźliwy jak zawsze. Nie należy się nastawiać na jakiś wielki hit, ale na kawałek pięknego świata i  ciekawych, szczęśliwych ludzi. 
        Ostatnio myślę sobie dużo o ludziach właśnie, o przyjaźniach, rozczarowaniach.. trochę się w ciągu tego mojego krótkiego jeszcze życia dowiedziałam o tym, że nie zawsze wszystko jest takie jakie nam się wydaje. Czasami mamy obok siebie takich wartościowych ludzi, których po prostu nie zauważamy, a ci, o których myślimy "bliski", okazują się zupełnie kimś innym niż wydawali się być..
        Dzisiaj dostałam prezent. Zaraz sobie pomyślicie, że to cudo jakieś, "jakieśniewiadomoco". Otóż nie - prezentem tym jest "Ekologiczny poradnik księżycowy" dla działkowców, rolników, wędkarzy, zielarzy,  ogrodników, gospodyń, pszczelarzy i grzybiarzy (z tego wszystkiego nie jestem tylko jednym, zgadnijcie którym:). I tak mnie to cieszy (to, że dostałam taki właśnie prezent), ponieważ wiem, że osoba, która mi go podarowała, musiała specjalnie go poszukać, bo wiedziała, że taki właśnie chciałam. I to czyni taką osobę tą wyjątkową. Takie gesty są i powinny być zawsze dla nas miłe. Bo nie wszystko złoto, co się świeci i nie Ci są naszymi przyjaciółmi, którzy głośno o tym trąbią. Dziękuję więc Bogu za Dobrych Ludzi i mówię Wam wszystkim DOBRANOC :)))

5 komentarzy:

  1. Witaj :) ja też się wczoraj męczyłam ze zdjęciami...wklejałam je chyba z godzinę aż diabli mnie wzięli...mimo aniołkowego tematu na zdjęciach ;-)

    śliczne są te Twoje aniołki...podobają mi się wyjątkowo

    Cieszę się, że znalazłam Twój blog, to wielka przyjemność patrzeć na takie cuda :)

    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuuuuuuuuudne te anioły, bardzo mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dla Ciebie coś miłego:
    http://sprawydomowe.blogspot.com/2010/10/ulisses-james-joyce-mnie-tam-psy-chodza.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że "wyskoczyłaś mi w sieci". To co napisałaś o pseudo przyjaciołach sprawdziło sie u mnie w 100%. Do dzisiaj nie mogę się pozbierać, choć minęło już kilka lat. Mam wrażenie, jakbym została ograbiona z mojego wnętrza. Paskudne uczucie i niestety wyniszczające.
    Pozdrawiam Cię cieplutko
    a anioły są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  5. Anioly sa przesliczne .Cieplo pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń